Slumberdek

Wednesday, January 4, 2012

Aksi Datin Ghairah

Alamak tajuk entry ni macam panas jer......hahahh mesti masa mula2 korang baca entry ni akan terfikir ini entry lucah. tak ada makna ok. aku saja la nak review satu filem ni yang aku tengok bila aku bosan, aku filem melayu aku layan jer apa2.

Siapa lagi yang nak tengok filem melayu kalau bukan kita.....orang putih sana idoook mau yer deme tu nengok pilemm kiter ni hah. jadi kite ni kena lorr sokong pilem kita ni. maap la yer bunyi pelik bila baca ayat aku ni, saja alih angin cuba loghat negeri lain plak asyik dok cakap loghat kelantan yoooo. walaupun duduk di negeri penyu bertelooook. teman ni darah kelantan....kalau tau dek kawan kat terengganu depa mesti kutuk aku.

ini screen shoot yang aku ambik dari filem tersebut....

Ok la filem ni....kalau nak compare dengan ombak rindu best lagi ombak rindu.....peneraju utama adalah maria farida dan Aaron Aziz  yang menjadi kegilaan wanita kat luar sana. hero yang aku rasa tengah hot sekarang. tidak dinafikan memang  Aaron aziz best actor la. bagi jer watak apa semua dia boleh bawak. 

Aku malas nak cakap banyak ko perla tengok sendiri kalau nak download klik kat bawah tu.

DATIN GHAIRIEYAH




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...